Haticekubra bende de öyleydi ameliyat psikolojisi bni mahfetmişti.mecburi sezeryan oldum normal doğur deseler seve seve doğururdum ki sezeryan kolaylık normal doğum emek istiyo sabır istiyo.ama bn ameliyat olma psikolojisi yüzünden kendimi çok yıprattım ama boşa yıpratmışım çok rahat geçti.tabi doktorumun ve anestezi uzmanımın sayesin de