Doğal yolla gebe kalamadim . Polikistikover dendi regli duzensligi var. Başka da birşey yok embiriyolarim 5. Güne geliyor genetik te sorun yok. Ve ben 3 defa gebe kaldım klomen ve çatlatma iğnesiyle ama kürtaj oldum düşük yaptım bir türlü bebeklerim tutunamiyor 😭😭😭