Esse UlkerSD yaz canım merakla bekliyorum ben de bugün çatı muayenesi oldum iyi geçti yumuşama var ama daha kanala İnmemiş ne yapsam acaba DİE düşünüyorum 6ocakta tekrar gideceğim
UlkerSD Esse bana hareketler vermişti dur atayım onu da ben biraz gelmemesi için uğraştım yoksa bugüne Doğum olmuştu Ocak’ta gelsin istedim 😂 https://youtu.be/Ryzzu3GB68Y
Esse UlkerSD sağol canım inş etkisi olur.Bi de canım çatı muayenesinden Sonra bel ağrın oldu mu hiç ölüyorum bel agrıısından ya
UlkerSD fatmanurkantar ay canım çok teşekkürler ya❣️ Ya Sezar 90 sa Güzelyalı ya gitmek daha mantıklı hastaneden de memnunuz🙏🏻
UlkerSD Esse yok canım ya çatıdan sonra hiç olmadı bel ağrısı ama ara ara oluyor normalde hatta iki gündür fena haldeyim artık sancı da çıkıyor ondan sanırım
Synonyms [bilinmeyen] yok vip paket icin ayrica görüşmeye çağırdı:) onda suit oda süslemesi falan da var dedi. Ikisi arasında baya fiyat farki var. Neyse bu ay sonunda doktora gidicem gittigimde de bi danışayım. Bi indirim falan mi var acaba dedm.
Synonyms [bilinmeyen] gecen sene sordugumda da 8000 demislerdi. Takipli hasta olinca fiyat farklılaşıyor belki. Telwfon fiyati bu demekki :) daha cok sevindim bu duruma :)
Burcinirmak Anneolacak bu ay bende metroya gitmeyi düşünüyorum ferhat beyden memnun musunuz herşeyi detaylı anlatiyormu ben orda bi ferhat erol mecit uncu ve mehmet yıldırım bu 3 doktor arasında kararsız kaldim
Anneolacak Burcinirmak diger saydiginz doktorlari tanimiyorum bende ferhat beye tavsiye uzerine gittim ve memnun kaldim detayli sekilde ilglendi
Tubada Anneolacak merhaba Detaylı ilgileniyor derken sorularınıza cevap veriyor mu? Acil durumda telefondan ulaşabiliyor musunuz?