Papatyaseven34 Kızlar 14 mart gecesi beta 44 17 mart beta 240 bugun yani 20 mart 800 değerler normal mi ? Güzelmi artış anlamıyorum ben artış konusunu valla cozemedim
myangelson Papatyaseven34 artışlar güzel neden 3 günde 1 verdiniz 2 günde 1 verilmeli düzenli takip için
Sermec27 Papatyaseven34 19 Mart’ta 480 olması gerekir 21 Mart’ta da 960 sizin 20 Mart’ta 800 çıkmış muhtemelen yarın verseniz gecerdi1500 i bence gayet iyi
somaysee Papatyaseven34 gayet güzel artış hamilesiniz 1 hafta 10 güne ultrasonda da kendini gösterir umarım doktor kontrolünde olun
aygul-7138 Papatyaseven34 Çok güzel artmış maşallah ❤️ 1500 değerden sonra da keseyi gorursunuz inşallah
Papatyaseven34 myangelson canım ancak gidebiliyorum randevu bulmak zor devlete acil de de beta bakmıyorlar benim oldugum yerde kadın doguma gidin diyolar işte buldukça gittim teşekkür ederim iki cevabın icinde
myangelson Papatyaseven34 anladım aslında sağlık ocakları da bakıyor orada da verebilirsiniz bende hep sağlık ocağında verdim acillerde alınmıyor ki haklılar da almamakla bence😊
Papatyaseven34 myangelson inanır mısın şansa her zaman randevu olan sağlık ocağında da randevu bulamadım ahaah 😁 aradim sonra onlarda keseyim görün öyle gelin dediler 😁
myangelson Papatyaseven34 sağlık ocağına randevulu mu gidiyorsunuz randevusuz bakmıyorlar mi ya sasirdim şuan 😅 bizim burada randevu yok hiç direk gidiyoruz
Sevdabrs Papatyaseven34 gayet guzel artmis :) google hafataya gore kan artisi yazip ordan kontrol edebilirsin cok takilirsa aklina
myangelson Papatyaseven34 aaa şaka gibi çok şaşırdım bizim burada randevu almayı denedim bir kere randevu almak için sisteme bile acmamışlar randevuyu 😅
myangelson Papatyaseven34 bilmem abimler de İstanbul’da onlar da bizim gibi gidiyor ilçeden ilçeye değişiyor demek ki