Cileklipizza Ebrusqa2 allah bağışlasın sağlıkla büyütün inşallah,darısı ben ve benim gibi doğum yapacakların başına❤️
minikfasulyeannesii Ebrusqa2 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlı uzun ömürler versin Rabbim darısı bana ve tüm hamilelere inşaAllah💐🤲🧿
Anneeadayi3 Hayırlı olsun canım Allah uzun ömürler versin nasıl geçti zorunlu muydu kendi isteğin miydi
Gamzenur123 Nasılsın iyimisin ağrın var mı dayanılmayacak gibi mi benim de ilk hamileliğim Spinal olcak 13 gün sonra Hiç hayatımda ameliyat olmadım biraz tedirginim
Ebrusqa2 Gamzenur123 korkulacak bisey yok. Hangi operasyonu gecirsenizde mutlaka bi agriniz oluyor.o yüzden gözünüzde büyütmeyin bebeğinizi kucağınıza alınca hersey unutuluyor
pamukpamukoldum Ebrusqa2 gözünüz aydın😍 farabide odalar nasıl iki kişilk mi Memnun kalmadıgınız bişi varmı Kötü diyolarda🥺
Ebrusqa2 pamukpamukoldum evet odalar iki kişilik. Özel odada kalabilirsiniz ücret karşılığında. Ama hemşireler cok yardımcı oluyor