Kızlar 1 ay önce ikizlerim doğduğunda e devlet üzerinden başvuru yapmıştım dün de başvurunuz onaylanmıştır diye mesaj geldi maliye bakanlığı yazıyor bi de link var ama ona giremiyorum e devletten de kontrol edemedim aynı şekilde mesaj gelen var mı ne yardımı yapılıyor acaba nerden bakabilirim