Meltemm21 Arkadaşlar 5+5 günlükken keseyi gördük ama kalp atışını dinlemedik doktorum 3 yada 4 hafta sonra gelmemi söyledi ama ben daha erken gidip kalp atışını duymak istiyorum sizce kaçıncı haftada gidilmeli
Serendipity16 Meltemm21 vajinal olarak mı baktı vajinal olarak duyuluyor erkenden genelde ama karından sanırım 7 8 haftalıkken duyuluyormuş
Minikcicek Meltemm21 ben 5+3 de gitmiştim alttan bakmıştı benimde kese göründü bebek görünmedi normal daha küçük dedi doktor 10sonraya randevu verdi genelde 6 -7 haftalıkken duyulmuş kalp sesi
Hyryaytn9004 Figen_Can 5+1ve 6+2 de gittim duyulmadi. Herkeste bir olmuyor ben ilk kızımı da 8 de duymuştum.
momofmychildren Meltemm21 ben 7+1de duymuştum 9.haftaya kadar bekletiyolar bence acele etmeyin dediği haftalarda gidin
Meltemm21 momofmychildren dediğine göre 10 haftalıkken gitmem gerekiyor geç olmazmı ilk hamileliğim o yüzden tedirginiim
Mayaonat Canım benim doktorumda dinletmedi 12 haftadan önce dinletmek otizim riskini arttiriyormus öyle dedi ama kalbinin inip kalktığını gördüm 😍