Sumeyye42 tamam zaten sancıların olduğu zaman koyacaksın Meryem süresi okunacak içilir mi bilmiyorum eğer sen iyiysen kendi okumam daha iyi ama başkası da yapsa oluyor bende aldık kendim okuyabilirsem okuycm yoksa annemler okuyacak doğum zamanı başladığı zaman koyuluyor suya açılman ilerlesin diye doğum bitince de çıkarılması gerekiyor sudan ..
“sümmes sebile yasserahü “ bu ayeti de bol bol okuycm