Merhaba kızlar, 18 mart pazartesi günü sezaryen oldum. Hedefim normal doğum yapmaktı o yüzden 40 haftaya kadar bekledim tam 40+0 a doktorum sezaryen günü vermişti. O güne kadarda bekledim ama doğası gelmedi oğluşun. Pazartesi günü 10 gibi yatışım yapıldı. Hemen önlük giydim ve sonda takıldı ben uyuşturup takarlar sandım ama öyle olmadı biraz acılıydı açıkcası. Daha sonra damar yolu serumlar derken doğuma girdim. Anestezi doktorum çok tatlıydı. Öne doğru eğildim önümde de bir hemşir mi bilmiyorum beni tuttu ve sırtımdan iğne yaptılar. Ben acıyacak diye kendimi çok kasmıştım ama damar yolu iğnesi daha acılı size o kadar söyleyim. Sonra ayaklarımda bir sıcaklık hissettim karıncalanma hissettim göğüsümden aşağıda. Ben uyuştum mı ne oldu diye sorarken bir kesi hissi duydum acımıyor tabiki sadece bir his. Kesildiğinizi hissediyorsunuz ama acısız. Sonra çekiştirmeler başladı. Garip bir histi. Arkasına bana göğüsüme bastıracaklarınu kısa kısa nefes almamı söylediler. 7 8 defa sertçe bastırdılar sanırım bebeği çıkardılr orda. Başımdaki doktor yada hemşire bilmiyorum 1 dk içinde ağlama sesi duyacagımı söyledi ve 1 dk sonra çığlık çığlaya çişini yaparak çıkan oğlum dünyaya geldi. Kollarıma verdiler o kadar karmaşık duygulardı ki ne diyeceğimi bilemedim o an. Bebeği götürdüler beni dikmeye başladılar ama yarı anestezi vermişler o kadar yarım yamalak hatırlıyorum ki dikilme anını. Yarım saat sürmüştür dikilmesi ama bana 1 dk gibi geldi. Mide bulantım oldu çok normalmiş. Daha sonra toparladılar sedyeye bindirip odama götürdüler arkamada oğlum geldi dünyalar yakışıklısı Aybarsım💙 biraz ağrım var elbette ben sürekli kendi işimi kendim görmeye çalıştığım için belki daha çok ağrıyordur. Ama uzun süre yatınca daha çok dikiş ağrısı olduguna eminim. Gazımı çıkarmam da çok kolay oldu hatta arka arkaya yaptım resmen üstüne yetmedi büyük tuvalete bile çktım. Benim hikayem böyleydi. Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah. Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🤩