Kızlar geçen günde post açtım ya pazartesi 170 175 gördük ama sürekli böyle değildi dr yarın gel dedi tekrar. Dün gittim 165 168 arası bazen 150 falan çıktı yatış verdi devlette takipliyim bu arada. 4 gibi yatışım yapıldı 8 9 a kadar dr gelmedi bir kez nst çekildi yarım saat hemşire normal dedi sonra asistan dr gelip açılmama baktı ilk doğumum sezaryen bu da öyle olcak haftam 37+2. Çok şükür açılmam yoktu bir kez daha nst çekti normal dedi 4 yaşında çocuğum var durmuyor imza verip çıktım. Bugün de gidip nst çektirdim ebe normal diyor 156 168 max çıktı ama dr yine yüksek istediğim gibi değil dedi madem öyle sezaryene alın dedim haftan erken diyor yatış vermeycm cuma tekrar gel dedi haftaya cuma ya da sezaryen günü verdi.
Kafam çok karışık riskliyse neden almıyor sonuçta haftam iyi bebek kilosu iyi neden almıyor
Bu durumu yaşayan var mı ya kaç çıkıyor normalde sizin nst kalp atışları ve bebeğim kız daha hızlı atar derler erkek bebeğe göre doğru mu bilmiyorum ☹️☹️