gozdexx Kızlar aklıma takılan bir konu var sezeryan yapmayı düşünüyorum ama günü ve haftası neye göre belirleniyor
gozdexx Youngmotherr peki bebeğin kilosu gelişimi vs yeterliyse 36-37.haftalarda alırlar mı biraz erken doğum yapmak istiyorum