Herkese merhaba. Bugün perinatologta detaylı ultrason yaptırdım. Bebeğime Arsa teşhisi konuldu ve bu durumun down sendromunda görüldüğünü fetal yahut amniyosentez yaptırmamı önerdi. Israrla sorun olur mu dememe rağmen riski söylerim siz düşünün dedi. Kendi doktorum ise bu derece önemsemedi, kalple ilgili sorunlarda çok sık bu durumun olduğunu, tek başına bir bulgu olamayacağını söyledi.
Ben kararsız kaldım. Bu durumda başka bir perinatologta yeniden detaylı mı çektirsem, fetal mi yaptırsam, öylece beklesem mi bilemedim.
İkili test, burun ve ense ölçümleri, gelişimi her şeyi haftasıyla uyumlu bu arada. Benzer durumu yaşayanlardan tavsiye bekliyorum.