Bebegiimle54 öncelikle geçeceğini söylememiş olmaları saçma , 27-28. Gevelik haftalarında çok yüksek oranla geçiyor diyor doktorlar , benim bebeğimde de vardı 18. Hafta da söylenildi 19. Hafta da detaylıya girdim orda da göründü ama en son kontrole gittiğimde beynin de kistlerin zor görüldüğü söylendi ki doktorum en başında söylemişti geçiyor korkma diye , beyninde gelişimi etkileyen birşey değilmiş korkma dua et bol bol rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin❤️