Haticeburak06 Kızlar buna çözüm bulan varmı ya eskidende olurdu ama giderek artıyor bu acı Biliyorum bebek büyüor giderek o yüzden oluyor ama hiçmi çözüm yok magnezyumda kullanıyorum hiçbi faydasını görmedim napıcam ben böyle😣🥲
Aseliimmm Haticeburak06 31 haftalığım bende geçen haftalara kadar çok ağrı çekiyordum özellikle bel ve kalçam ah o kalça ağrısı topallıyordum acıdan ağlıyordum doktorum başka bir magnezyum verdi ve ağrılarıma benim çok iyi geldi magnezyum takviyesi ve bol dinlenme iyi geliyor sıcak su torbası birde
Boncukk123 Haticeburak06 geçmiş olsun canım kanala mı girdi bebeğin acaba o yüzden mi bu kadar acı veriyor kontrolün yakın zamandaysa doktoruna sor burda bir arkadaşın da bu haftalarda kanala girmiş bebek ağrısı çok oluyordu o bölge de
Haticeburak06 Aseliimmm teşekkürler bende doktorumla konuşup magnezyumu artırmasını ya da değiştirmesini istiyeceğim💜
Myrtle Aseliimmm gecmis olsun size hangi magnezyum iyi geldi acaba. Bende iciyorum ama ise yariyor mu anlamiyorum
tugbadurmaz34 Aseliimmm ay hangi magnezyum o aylardır kalça ağrısı çekiyorum yattım mı kalkamıyorum kalktım mı yürüyemiyorum 😢😢 ortopediye de gittim röntgen çekilemediği için bir şey diyemedi pilates te yapıyorum henüz faydasını görmedim birçok magnezyumu denedim soda da içiyorum tık yok 😢
Deletedmom_98 Aseliimmm ocean marka magnezyum kullanıyordum bende pek işe yaramadı magosit aldım insallah işe yarar bu bakalım
Boncukk123 tugbadurmaz34 bende de var o kalça ağrısı belime vuruyor, belimden kalçama günde 2 magnezyum alıyorum muz yiyorum soda içiyorum yok batıyor sanki canım ya 🥺
Aseliimmm tugbadurmaz34 doktorum bana siyatik olabilir dedi doğumdan sonra geçer dedi zaten hamilelik öncesi yoktu bu ağrım 29 haftamdan beri var ocean extramag kullanıyorum sabah akşam bana iyi geldi
Haticeburak06 Boncukk123 yok artık o kadarda değil canım 30 haftalığım daha dün kontroldeydim herşey yolunda çok şükür
tugbadurmaz34 Boncukk123 🥺🤦🏻♀️😵💫 hiçbir şey fayda etmiyor maalesef kabullendim gece zor dönüyorum yatakta
Aseliimmm Deletedmom_98 ocean kullanıyorum bende extramag bana baya iyi geldi onun öncesi kullandığım etki etmemişti
Boncukk123 Haticeburak06 evet burda arkadaşların postunda okudum doktoru söylemiş kanala girdiğini o da 31. Haftalardaydı
Boncukk123 tugbadurmaz34 bende öyle doktoruma dedim ki ben nasıl doğuracağım 🥺 sürünüyordum resmen iğne verdi iki tane bir nebze düzeltti beni ağrı var sancı var belim de ama iğneden önce ki gibi değil hamd olsun ama dedıgın gibi yatarken dönerken çok zorlanıyorum
tugbadurmaz34 Aseliimmm yaa çok teşekkür ederim ben günde 1 kullanıyordum olmazsa bu yeni aldığım bitiğinde onu alayım doktoruma da danışayım doz hakkında inşallah faydasını görürüm hele son aylarda daha kötü olmaya başladı ağırlaştıkça
ozgekader Haticeburak06 benimde gebeliğimin başından beri var doktoruma söyledim bana magnezyum verdi ilaç çok kullanmıyorum ama yinede çok kötü olduğumda içiyorum
tugbadurmaz34 Boncukk123 ne iğnesi peki aklımda olsun bugün kontrolümde sırt üstü yattığım için yine sedyede öyle kalakaldım valla çok zor kalktım ama topalladım sanki kırık gibi