myangelson Esratufan gebeler icebiliyor ıhlamur. Benim doktorum hasta olduğumda ıhlamur önermişti ama çok fazla tüketmemek gerekiyor
Irem19 Esratufan ben her sabah kahvaltıda içiyorum bir fincan ilk hamileliğimde içtim şimdide içiyorum herşeyin fazlası zarar bir bardak size iyi gelecektir hatta içinede biraz limonn oh şifa
Betusyl Sağlık ocağında hemşirede bana demişti demleme usulü içebilirsin diye hatta 2 bardak demişti ama ben risk almak istemedim çoğu zarar olur diye 1 bardak içiyorum