Merhaba kızlar. Kaç gündür meme hassasiyeti, bel ağrısı ve karın ağrısı var. geçen ay 21 şubatta adet oldum bugun ise öğlene doğru çamaşırıma açık renkli kan bulaşmış ped taktığımda kahverengi olmuştu ama asla çok değil. normalde ilk adet günüm çok sancılı geçer bugun hiç ağrım yok. yerleşme kanaması olabilir mi ? 🥺