Geçen hafta Konya Farabi hastanesine gittim özel hastane orası 27 haftalık 1900 gram kilosu boyu ise 33 haftayla uyumlu dedi. Bugün 28+1 olduk devlete gittim ne 1900 kilosu şuan 1500 kilo dedi boyuda 43 cm dedi evet iri bir bebek ama dedikleri gibi değil dedi. Özel bakar bakmaz asla ama asla normal doğuramazsın direkt sezeryan dedi devlette ise çatın müsaitse doğurursun 4 üstü normal doğuran var dedi. Ve bende normal çok istiyorum hangisine inanacağımı şaşırdım şuan kafayı yememek elde değil özelde ki 1900 dediği için adam akıllı bir şey bile yemiyorum