Sabahat17 benimde gebe olduğumu bilmeden verdiğim kan tahlilinde tiroidim 5.30 çıktı betaya bakılmamıştı ama ben 8 gün sonra hamile olduğumu öğrendim belki de gebelikten yükseldi bilmiyorum ama doktorum 25lik ilaç başlattı..ilk ay ilaç dozu yeterliydi ama 2. Ay tekrar yükseltti 50lik kullandım bugün gittim tekrar 3.44 çıktı ilacımı 75 mg yaptı 🫣 gebelik sonuna kadar nasıl olcak böyle bilemiyorum bende sürekli artıcak sanırım 🥴