Anneeadayi3 Konu belli kızlar yenidoğan bebek için hangi marka ıslak mendil kullanıyorsunuz hangisi güzel olur tavsiye verir misiniz
Merveinciadem LamiyaCetinkaya Anneeadayi3 ben yenidoğan için kesinlikle ıslak mendil kullanmayı düşünmüyorum e bebekten temizleme pamuğu stokladım su ile ıslatıp sileceğim …
Rumeysacelikk46 Uni baby yeni doğan aldım kokusu filan yok gayet güzel duruyor kuzenlerim onu önerdiler siye aldım bakalım ıslak mendil değil de 40 çıkana kadar pamuk kullanmayı düşünüyorum ☺️
Anneeadayi3 Rumeysacelikk46 ilk basta pamuk kullanmayı önermiyorlar canım hemşireler de söylüyormuş zaten
Anneeadayi3 LamiyaCetinkaya dalini hiç kimsede görmedim konunun içinde bile geçmiyor o yüzden ondan biraz uzağım
Anneeadayi3 Merveinciadem ilk başta pamuk kullanmak zor oluyormus ama sizin karariniz o kadar da detaylı düşünemem ıslak mendil kolaylık
Rumeysacelikk46 Anneeadayi3 temizliğe pamuğu direkt pamuk diye yazdım ben ☺️ yaz bebeği ağırlıklı olarak yıkayacağım zaten poposunu
Cicekmelisa Anneeadayi3 baya ince kaka temizliğinde guzel değil bn hamileyken 24 paket almıştım suan molfix ve uny baby kullanıyorum uny babyleride sadece çiş yaptıgında kullanıyorum bitmesi için
yenidenanne34 Anneeadayi3 sleepy yenidogan beyaz sarı olandan aldım karton kutu içinde 3lü olarak satılıyor
Sumeyyesummer yenidenanne34 ama sarı olan pakette yenidogan yazmıyor. Geçen e bebekte baka baka yoruldum yeşil olanın üstünde yenidoğan yazıyor acaba yenilenen paketler mi böyle? Ben yeşil aldim
Mervepera Anneeadayi3 deepfresh probiyotikli ıslak mendilden memnunum onun haricinde primanın kullandım birde pamuk ilk zamanlar ama bir yere kadar pamukla oldu tabi 🫣
Anneadayiii Anneeadayi3 ben ilk oglumda Molfix bez ve ıslak mendil kullandım diğer hepsi denedigimde pişik yaptı öyle böyle değil. İkinci bebeğim kuvezde kaldığında ona da Molfix izotonik sulu ıslak mendili almıştım. Şimdi yine hamileyim. Bu defa ne marka alırım bilmiyorum ama Molfix kullanırım yüksek ihtimalle.
Anneeadayi3 Anneadayiii ilk baktığım şey Molfix oldu benimde bende ilk başta onunla ilerlicem ama baby turconun ıslak mendilleri de kötü durmuyor niyese bana çok pamuk gibi geliyor