Sabah 9 da hastaneye geldik planlanmış bi sezeryandı. Doktprumuz biraz gecikti saat 11:30 gibi ameliyata alındım ama nasıl korkuyorum normal doğum basık çatı olduğum için gerçekleştirilemedi. Anestezi doktorum çok iyi bi kadındı eliyle bikaç defa yokladı tırmağıyla dokundu ama spinal bi kere değil iki kerede doğru noktaya ulaştı canım acıdı evet ama asıl acı spinalden sonra inanılmaz baş ağrısı çekmemdi neden oldu bilmiyorum ama sanki kafam patlıycaktı başım çok ağrıyo diye bağırdım anestezistim eliyle kafamı sıktı biraz sakinledim sonra galiba bi seruç taktılar baş ağrım azaldı bebeğim çıkarken baya hiss ettim zaten hazırlıklıydım herkes hiss etmeyeceğini düşünüp panik oluyomuş . Ben hazırlıklıydım kesimide hiss ettim ama acı şeklinde değil. Bebeğim çıkarken zorlandı koca kafalım benim) hemşire kaburgamdan bastı o acıdı biraz. Bebek çıktığındada içim çekildi baya) ama o kadar muhteşemdiki içim gitti çok güzel kokuyordu. 3600 gr 53 sm lik bi prenses. Daha sonra karnıma bastılar ama spinalin etkisinden hiss etmedim odaya alındım orda baş ağrım devam etti iyne yaptılar. Ben ama baya sarhoş gibiydim spinal olmama rağmen sanki genel anestezi olmuş gibi. Belki baş ağrım için yapılan iynelerden öyle oldu. Biraz kendime geldiğimde ikinci kez karnım basıldı içerdeki kanın çıkması için o acıttı canımı ama asıl 3. Kez basıldığında inanılmaz canım acıdı. Bundan sonra asla doğurmam diye cna çekiyofum) şimdi yani doğumdan 5 saat sonra acılarım baya dindi birazdam yürüyücem herhalde katater korkulucak bişey deil en azından takması çıkarmasını daha bilmiyorum) bu kadar❤️