Merhaba. Bugün doktora gittim 33 haftalığım. Bebek gelişimi güzel skntı yok. Ama Bebeğin kafası biraz fazla aşağıda dedi doktorum. Erken dogum riski var dedi. Elini bile kaldirmiyosun eğilmek filan yok dedi. dikkat ediyosun 35 den once doğmamalı dedi. Böyle durumda olan varmı ? 38 i tamamlamak mucize gibi geliyor şuanda bana.