myangelson Denizevren normal her zaman değişebilir yumurtlama zamanınız. Bu da adetinizi 1 hafta ileri atar yani normal adet tarihinizden 1 hafta sonra adet olacaksiniz gecikme var testler negatif diye düşünmeyin 😊
Zhrn Evet gayet normal bende yumurtlama takibi yaparken adet günümde gördüm yumurtlamayi. Şuan 20 haftalik hamileyim. Eğer hamile olmasaydım 15 gün gecikme olacaktı. Gönlünüze göre olsun hersey 🌸
Babyada Zhrn yumurtlama ve çatlama gününü mü değerlendirdiniz acaba ? Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah sizin de ☺️
Zhrn Babyada evet yumurtlama ve çatlama gününü degerlendirdim . Amin çok teşekkür ederim 🙂 inşallah güzel haberler alırsınız
Babyada Zhrn amin inşallah çok teşekkür ederim ❤️benim yumurtlama 1 gün pik oldu, bugünde silikleşti çatlama oluyor. Sizinde 1 gün müydü genelde 2 gün pik olduğu da oluyor sanırım.
Zhrn Babyada 2 3 gün pik olduğu da oluyormuş ama bende hep 1 gün oldu. Ertesi gün siliklesiyordu. Bu arada sadece yumurtlama günü değil ondan önceki 3 gün de önemliymiş o zamanlarda ki ilişki de gebelik şansını arttırıyormus
Babyada Zhrn yumurtlamaya kadar günaşırı ilişki oldu, yumurtlamayı değerlendirdik çatlamayı da bugün değerlendireceğim inşallah 🙏🏻 çok teşekkür ederim bilgiler için 😍