36+4 günlüğüm kasık ağrılarım ve akıntılarım fazla bugün doktora gittim nst de sancılarım çıktı ama bebek hala kanalda değil sizin kaçıncı haftada kanala girdi acaba? Haftaya doğumhaneye gönderip muayene olacakmışım. Bu haftada kanala girmemesi sorun mu acaba