Merhaba 16+3 haftadayız bugünkü kontrolümüzde doktor rahim ağzını 38 mm olarak ölçtü çok ciddi bişey değil ama 1 ay sonraki detaylı ultrasonunda söyle tekrar ölçülsün dedi internetten baktığımda da 20. Haftada falan 40 olması gerekiyormuş benim bu haftada 38 olması biraz canımı sıktı başına gelen var mı?