Hamişlerim geçen hafta şeker yüklemesinde sonuçlarım yüksek gelmişti bir hafta diyet yaptım ama istenilen düzeye inmediği için doktor insülin verdi. Levemir adı. Akşam 9-10 gibi 6. Ayarında vurun dedi sadece bir kere günde. Bu durumu yaşayan var mı başka ?