Dün gece sabaha kadar uyutmayan bir bel ve sırt ağrım oldu sabaha karşı uyumuşum uyandığımda hafiflemişti ağrı ama gün içerisinde tekrar başladı , rahim ağzı uzunluğum 30 mm olduğu için riskli gebelik takibindeyim. Bel ağrısı ile birlikte çatı ağrımda var bunlar sancı mı yoksa normal bir süreç midir yaşayan var mı