Herkese merhaba,
Hamileliğimin 19.haftasındayım. Mide sorunlarım yeni yeni düzeliyor. Normal hayatımda da gastrit ve reflü problemim var. Magnezyum kullanıyorum fakat demir ilacı burada yazılanlardan ötürü gözümü çok korkutuyor henüz midem yeni toplamışken. Gastrit ve reflüsü olup demir ilacı kullananlar ne gibi yan etkiler yaşadınız?
Doktorum bana Feramat yazdı. En kısa zamanda başlamam gerekiyor artık ama yan etkilerden de çok korkuyorum 😔