Meri_487 dil öğrenmek o kadar zor bir şey değil. Bu vize için yıllarca bekleyen insanlar var. Asla düşünmezdim şahsen ben hemen giderdim. Çocuğumun geleceği için. Doğumun da orda olması daha büyük avantaj. Bebeğinizin kimliği, pasaportu Kanada pasaportu olacak. En avantajlı pasaportlardan birisi. Bence düşünmeyin bile. İş elbet bulunur orada. Ama burada artık bir şey yok maâlesef elle tutunabilecek. Ülke her geçen gün kötüye gidiyor. Ben de Amerika için bekliyorum. Umsrım onaylanır ve bir an önce giderim bu ülkeden