Kirmizibalikk 2li testte yaş riskim 1/499 çıktı üçlü test istemiyorum dedim özellikle doktora. AFP bakalım sadece dedi. Ben olasılık testi istemiyorum artık bünyem kaldırmıyor yaptıranlar var mı aranızda?