Kızlar bugün doktora gittim geçen ay KLOMEN vermişti 3 tane yumurtlamam oldugunu söylemişti biri 17 mm diğerleri 14.15 mm ama bir işe yaramadı şimdi tekrar regl oldum bugün 3 günü doktor kontrolüne gittim doktor 20 mm yumurta oluştuğunu ama gelişip çatlamadıgını söyledi bu nasıl oluyor ben anlamadım ? Böyle durum yaşayan oldu mu? Şimdi tekrar KLOMEN kullanıp çarşamba günü tekrar gidecem