Sezeryan ile ikinci doğumunu yaptım pazar günü kısmetse 40mız doluyo. Dikişlerimde bi skıntı yok akıntı kızarıklık yanma vs gibi. Ama karnıma dokunduğumda karnımın içindeki acı hala geçmedi normalmi ve bel agrım da öyle ayakta fazla durunca belimdeki agrı inanılmaz oluyor