Eminer Cok fena hasta oldum 4 gündür atlatamadim hamileyim 16haftalik ilac falan kullanmadim ihlamur su bu ictim ama bogazim cok kötü öksürükte ilerliyor iştah hic yok bi dr gitsemmiki
YeniAnne55 Eminer aynı dert bendede 33haftanın içindeyiz bizde ilk bogaz yankısıyla basladı sonra gribe çevirdi doktora gitsem napabilrcekki diyorum kendi kendime bide paranoyak bi insanım yanlıs ilaç bişe verirler diyede gitmek istemiyorum👀
Eminer YeniAnne55 bende oyuzden gitmek istemiyorum ama bugün acil serviste kendi doktorum var kadin dogum gidip onunlami konussamki