Kızlar idrar verdim enfeksiyon çıktı ama çok değil dedi doktor . 21+5 haftalığız ilk aylarda da oluyordu ama ağrım olmuyordu şimdi sağ üst tarafımda sızlama oluyor bebek büyüdüğü için olabilir mi ben başka bisey de olabilir diyorum sizce ? Aklım kaldı ya tek enfeksiyon yok bence 😏