srguclu Merhaba hanımlar. 2li tarama sonucum daha yeni çıktı. Doktora yarın gideceğim anlayan var mı acaba? Bana problem yok gibi geldi ama bilmiyorum.
srguclu melike81_ çok şükür 🥹 ilk gebeliğim, ilk defa yaptırdım. Çevremde o kadar riskli çıkan vardı ki çok korkuyordum 🥹
srguclu edaaaa12 hasta dosya numarası ile testi yaptırdığım hastahanenin web sitesinden bakmıştım. Sonrasında doktor da veriyor zaten