Yorumlar çok kırıcı kadın kadına bunu yapmamalı. Cevap vermek zorunda değilsiniz. Bu şekilde yazarak insanları üzüyorsunuz hepiniz birer anne ve anne adayısınız. Korkuyor olabilir, endişeleri oluyor olabilir,size danışmak istemiş olabilir. Kötüsünüz.