papatyaolsun Kızlar 5 gün önce aşılama oldum da bi ovülasyon testi denedim merakımdan, yumurtanın çatlamamış olması ihtimali yok değil mi ? Umarım ovitrelle etkisidir bu pik
Aisha777 Bende 6 gun once oldum aşilama bende ovitrelle kullandim çatlamişdir herhalde çunki yuksek dozlu bir iyne
papatyaolsun Aisha777 umarım çatlamıştır. Doktora acaba çatlamıyor mu dedim ama çatlamasını umuyoruz dedi 🙄