Hamilebirisi_06 Arkadaşlar son bir kaç gündür alt tarafında bi hassasiyet ve vajinamda ağrı hissediyorum normal mi bu durum ilk hamileliğimde böyle bir durum yaşamadım. Ayıptır söylemesi taharetlenirken su deyince bile hassasiyet oluyor
Deletedmom_88 Hamilebirisi_06 bende de oluyor bu, ara ara kas ağrısı gibi. Bebişin büyütmesiyle ilgili bir şey olduğunu düşünüyorum , doktorum da normal demişti Yani eğer ayrıca bir enfeksiyonunuz vb bir şey yoksa
Betren Hamilebirisi_06 doktorunuza bu durumu sordunuz mu bende 32 haftadayim ve dun aksam başladı bu hassasiyet ve cocuk oynadıkça idrarim geliyo bebek asagi da gibi hissediyorum
Misal5 Deletedmom_88 bende de vajinal sancı çok oluyor, özellikle bebek hareket halindeyse ya da ben çok ayakta kaldıysam, idrar kan temiz şükür. Siz yaşıyor musunuz böyle şeyler
Hamilebirisi_06 Deletedmom_88 hayır enfeksiyon vs yok acaba aşağı doğru indiği için mi diye düşünüyorum
Hamilebirisi_06 Misal5 yani sancının ağrı versiyonu ama evet çok ayakta kalınca bebek tekme atınca o da oluyor
Deletedmom_88 Hamilebirisi_06 hem öyle olabilir hem de rahim de büyüdüğü için baskı oluyordur illa. Ben 34. Haftadayım, 20li haftalarda daha çok olurdu