Gul_pempe23 Bu ılacı kullandıgımda uykum gelıyor ve halsız oluyorum sızdede boyle bır durum varmı acaba normalmı boyle olması
busraltin Gul_pempe23 gebeliğin ilk aylarındaysan uyku da oluyor ilaçtan mı bilmem ama ben ilk üç ay full yatıyordum
Gul_pempe23 busraltin uykum oluyor ama bu ılacı ıctıkten sonra boyle ıyıce uyku çöküyor ve halsızleşiyorum
Gul_pempe23 1_Pandackk ılk gebelıgımde bende hıc uyku yoktu bu ıkıncı gebelıgım olcak inş uyku var ama sankı ılacı ıcınce daha cok uyku olusuyo anlamadım gıttı☺️☺️
kimoldugunubilirsinsen Gul_pempe23 o aşırı uyku yapıyor ondan sordum etkisini ben zor attım kullanmayı kesmeme rağmen. Sebebi o olabilir.
1_Pandackk Gul_pempe23 hormon düzeylerinin artış gösterdiği dönemler olduğundan sürekli halsizlik ve uyku hali yaşaman oldukça doğal sende bol uyu dinlen canım ♥️ sağlıkla gelsin inşallah