Anneadayirem Haftamdayım aşırı derecede belim ve kasıklarım ağrıyor oturup kalkarken en ufak harekette sızlama oluyor benim gibi olan var mı ? Normal midir iki defa düşüğüm vardı bundan önce çok tedirgin oluyorum ???