Ebruska_92 Kızlar basım bogazım kulagım sag taraf kısmı siddetli agrıyor diş etlerimde acıyor sakız cok cignedim ondan mı anlamıyorum hastaneye gitmelimiyim ateşim yok 24 haftalık gebeyim cocuga zarar verir mi
merveecoskunn Ebruska_92 Gitsende parol veriliyor bişey yapılmıyor 30 haftadayim bir aydan fazladır diş ağrısı çekiyorum yapicak hicbiseyleri yok
betul2424 Ebruska_92 merhabalar ben covid atlattım parol serum ve vitamin serum takıyorlar ben yine de gitmenizi tavsiye ederim birşey olmaz Allahın izniyle korkmayın gidin acile bir rahatlatacak şeyler verirler inşallah geçmiş olsun 🙏🏻
Hey_makaron Ben limonlu su içtim geceleri sıcak, sabahlarida 2 yemek kaşığı bal yedim 5 günde geçti gribim. Deneyin isterseniz. Çok geçmiş olsun 🌺