Kubraceylan Mavili ben 25 haftalık hamileydim icmistim canım doktora sormadım netten araştırdım günde bir kere icilirmis ben icmistim çok hasta olmuştum ilaç kullanmak istememiştim şükür kızım 31 temmuz da doğdu hiç bir şey olmadı
ozgesel1seyler Mavili benim dokturum gunde 2 fincandan fazla olmamak kosuluyla icebilecegimi soylemisti.
Krbksrf Ben doktora sordum ice bilirsin dedi sadece bitkileri karistirma icine dedi ihlamurun ixine ayva elma dilimliyorum oyle iciyorum cok iyi oluyor ben hasta olmamak icin iciyorum .
Alp-oyku123 Mavili bana ebe 1 bardak içebilirsin demişti.ama diğer bitki çayları yasakmis bilginiz olsun.ben ihlamur bile içmiyorum ama dokunur diye pimpirikliyim😁🙈🙈
Dyg34 Mavili ıhlamur ve nanelimon içebiliyoraun cnm bende gribim doktor 2söyledi he bol su ve c vitamini