Hanımlar bugün 38+1 iz çok şükür
38+6 için tarih verildi sezaryen için.
Karnım iyice aşağı indi. Bebeğim makat gelişti ama yine yan döndü zannımca. Kaburgalarımda başının baskısını çok hissediyodum ama artık rahatım.
Göğsümün altı şu bi kaç gündür iyice boşaldı,
Acaba acile bi gidip görünsem mi? Bu karın düşmesinin sebebi bebeğin başını aşağı koyması olabilir mi? Bide bugün hareketlerini hissetmedim desem yeridir çok derinden bi kaç kez sadece. İlk hamileliğim tedirgin oluyorum belirsizlikten🥲