İlk hamileliğim, beta cuma günü 634, salı günü 4500 çıktı, değerin güzel artmış dedi ama hem alttan hem üstten bakılmasına rağmen kese görünmedi, 5+1 di dün, olabilir hemen görünmeyebilir dedi, devlet hastanesine gittim bu arada, perşembe ya da cuma tekrar baktırabilirsin dedi, yarın üniversite hastanesine randevu aldım sizce görünür mü, bir terslik olsa anlaşılırdı dimi