Burcuu8997 Merhabalar kızlar 👋🏻 5+0 olduk bugün Çarşamba günü kontrole gideceğim sizde kese gözükürmü o zamana 5+3 olucak ?
Burcuu8997 petitehatunn anladım, yani hergün artarsa hesaplarıma göre 2400 filan oluyor ama her ınsanın bır olmuyor tabi belki dahada düşük olur 😏 kalbini duyarmıyız peki sizce 😍🤰🏻
petitehatunn Burcuu8997 kalbi biraz zor canım ama keseyi görebilirsin üstten olmasa da vaginal ultrasondan görürler
Burcuu8997 petitehatunn anladım çok teşekkür ederim sağolun, sizinde bebiş Sağlıkla eli ayağı düzgün kucagınıza gelir insallah 😍😍