Canım ben başından beri perinatolog takipliyim iki gün önce kontrolüm vardı 29. Haftada. Başı 2 hafta öndeydi karnı bir hafta. Ben de şaşırdım bu ne demek neden oluyor dedim. Gelişimi iyi demek sıkıntı demek değil ki bu büyüklük cm bile değil cihazlarımız çom hassas ondan bu kadar detaylı ölçüyor normalde senin farkedebileceğin bir büyüklük bile değil korkma demişti