betul-123 Arkadaşlar merhaba afedersiniz tuvaletteyken sanki şeyim yırtılacak gibi baskı oluyor sanki doğuruvercem öyle 30 haftadayken kanaldaydı başı ondan mı öyle oluyor acaba çok fenayım
OYKUmom betul-123 bende 35+0 kanala bile daha girmedi baş aşağı sadece ama bazen öle bir baskı yapıyorki oturup ağlıyorum dursun hareket edişi diye kanala girse dahada fena olcak
Beyza-00 Bazen bana da oluyor sanki orayı eşeliyor gibi batma yapıyor.Doktorunuza bir danışın isterseniz