BusraNur35 Beyzaanr prolaktinim normaldi canım hiç bilgim yoktu prolaktini yükselttiği hakkında teşekkür ederim
Nurays95 Minnakbiri bana her gittiğim doktor pcos’sun dedi bu gittiğim doktor değilsin dedi şaşırdım. Anlam veremedim
Sumeyye00 Klomenle bende kimyasal gebelik yaşadım sonrasında başka doktora gittim yine klomen verdi etki etmediği gebelik oluşmadığı için femara ilk kullanımda pozitif sonuç aldım çatlama iğnesi ile başka herhangi bişey yapmadım
Yelizkahramn Minnakbiri bende ilk aydan femara ile hamile kaldım. Her gün ceviz süt avokado yedim iğne günü de havuç yedim. İğneden sonra da progestan kullanmıştım 2 hafta. Bide psikoloji çok etkiliyor
Minnakbiri Yelizkahramn teşekkür ederim ben de dikkat ediyorum ekmeği unu şekeri vs kestim şu süreçte 60 kiloyum iğne olana kadar 1 kilo bile versem etkiler illaki ben de klomenle ilk kullanımda hamile kalmıştım ama kimyasal oldu malesef inşallah femarayla da sağlıklı bi gebelik elde ederim
170212 Yelizkahramn iğne yumurtaları büyütmek için olan bir tedavi yöntemi mi ? Kaç kere ve nereden yapılıyor bilgi verir misiniz ?
Minnakbiri Nurays95 bazı doktorlar pcos için 8 10 yumurta görünümünü kabul ederken bazıları 150 200 yumurta olunca pcos diyorlar
Minnakbiri Nurays95 bana yazdıysanız eğer pazartesi ilaç bitecek 2 gün sonra gel dedi çarşamba giderim sanırım 🥰 klomen kullanırken de öyle yapmıştık tam büyümemişti 3 gün sonra yine gittiğimde iğne olmuştum bakalım femara nasıl olacak
Nurays95 Minnakbiri evet size yazmıştım 🙂 benimde ptesi bitiyor Perşembe günü çağırdı benide. Bana erken çağırdı gibi geldi ama inşallah yeteri kadar büyümüştür 🙂 güzel sonuçlar alırız inşallah
Minnakbiri Nurays95 olsun erken de olsa gelişim gösteren yumurtaları görürüz en azından inşallah ben de çok heyecanlıyım 💕
Nurays95 Minnakbiri aslında benim çok bı umudum yok. Daha önce 3 kere çatlatma iğnesi kullanmıştım sonuç negatif olmuştu. Geçen yıl kendiliğinden gebelik oldu ama maalesef bebeğin kalp atışı durduğu için kürtaj oldum o yüzden duygularım biraz karışık hiç anne olamayacağım hissi baskın geliyor bazen.
Minnakbiri Nurays95 olur Allahın izniyle bakın kendiliğinden olmuş ne güzel neden olmasın dua edelim bol bol ❣️
Nurays95 Minnakbiri inşallah rabbim isteyen herkese anne olmayı nasip etsin. Evet duaya çok ihtiyacım var 🥹❤️