Adalet66 bende ordaki bayan doktorlari begenmedim coskun ümit bey var ona gidiyorum cok arastirdim gercektende iyi bi dr suan bebegimin beyninde kis var dedi baska dr yonlendirdi ordada aynini dediler 3lu taramamin sonuclarini bekliyoeum ama ne gelirse Allah tan ondan vazgececek degilim ilk cok üzüldüm ama şimdi iyim ama