Gamze0408 Yarin kizima kavusuyorum allahin izniyle kizlar sabah yatisim var bana onereceginiz bisey var mi sezeryan icin
nur0928 Rabbim yavrunuza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin İnşallah 🙏🏻 Benimde yarın sezeryan doğumum var sabah yatış yapacağım öğleden sonra bebeğime kavusacağım 🥰❤️
Gamze0408 nur0928 amin cümlemizin inşallah cok heycanliyim ve korkuyorum umarim sorunsuz sağlıklı bir sekilde kavuşuruz allah yardımcımız olsun 🥹
Gamze0408 nur0928 benimde ilk uyku nedir unuttum yani ayakta uyuyorum dünden beri bi yanim cok mutlu heycanli diger yanim korkulu hayatimda hic dikisim kırıgım bile olmadi amelyat deyince insan ürperiyor
nur0928 Gamze0408 çevremdekiler hiçbir şey anlamayacaksın normal doğumdan daha kolay diyorlar ama kendimi yine de sakinleştiremiyorum 🤦🏻♀️ Endişeler, korkular, sevinç hepsi birbirine karıştı 😀