quincebaby Erkek bence çünkü benimde bebeğime erkek dediler ve aynı böyle bir sürü açıdan çekilmiş ultrason görüntüleri var :)
quincebaby Bebisannesiyiss 12.haftada tahmin olarak erkek demişti doktorum. 14.haftada kesin olarak erkek dedi.
Theayse Ebrarcim inşallah doktor erkek dedi ben okadar kız hissediyorum ki başka doktordan randevu aldım ona göre artık inancam 15 biitti 16dayim